h1

Jul og sånt

desember 29, 2010

Julen 2010 er ferdig, snart er 2010 også ferdig. Jeg (vi?) er over 14 uker på vei, 4 mnd ut i graviditeten, kommet til 2. trimester. Nærmer oss halvveis med stormskritt, 6. februar.

Jeg har endelig fått litt energi tilbake, kvalmen er borte og magen har såvidt begynt å skifte form til å se ut som «gravidmage». Mamma og jeg har begynt å strikke ting til babyen og planlegger hva som skal bli hentesett. Stoff og stil får ofte besøk på nettsidene sine. Jeg prøver å bestemme meg for hvordan vognposen skal se ut, om jeg skal sy egen stelleveske (hvis vi velger vognen jeg har sett mest på følger det med setelleveske, men det er jo litt kjedelig?) og hvordan bæreselen jeg skal sy skal se ut. Ikke mye lett å bestemme seg, jeg må nok bare sy mangen forskjellige så jeg kan velge etterpå!

I dag, 29 desember 2010, har jeg og min mann vært ilag i 5 år. *jubler*

Legg igjen en kommentar